Klachtenregeling

Smiley kids doet er alles aan om de plaatsing en opvang van uw kind zo goed mogelijk te laten verlopen maar soms kan er weleens iets niet gaan zoals u dat wenst. Het is natuurlijk altijd mogelijk dat u het niet eens bent met een bepaalde gang van zaken. Het eerste aanspreekpunt om een probleem of klacht op te lossen is via de pedagogisch medewerker van uw kind. Lukt het u niet om in een gesprek met de pedagogisch medewerker tot een bevredigende oplossing te komen, dan kunt u een gesprek aanvragen met de manager.

Smiley kids heeft een interne klachtenregeling voor tips, verbeterpunten en klachten. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst kunnen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend, tijdig nadat u de gebreken heeft geconstateerd.

Dit kan door het invullen van een meldformulier hier op de website of op locatie. Hier vind je tevens ons klachtenreglement.

Naast onze interne klachtenregeling is Smiley Kids Kinderdagverblijf ook aangesloten bij het ZcKK voor externe klachten.

Wij vinden het prettig als u uw klacht met ons deelt en gaan er vanuit dat wij met elkaar tot een oplossing kunnen komen. Ook is het mogelijk uw klacht direct bij een externe klachtencommissie neer te leggen. Geschillen over de totstandkoming of de uitvoering van overeenkomsten kunnen aanhangig worden gemaakt bij de Geschillencommissie Kinderopvang. Met ingang van 1 januari 2018 is er een speciale geschillencommissie voor kinderopvang en peuterspeelzalen met een eigen klachtenloket. Als erkende kinderopvang zijn wij aangesloten bij het Landelijk klachtenloket kinderopvang.

klachtenreglement
Smiley Kids biedt jou graag de best mogelijke ervaring op onze website, hiervoor gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Hiermee volgen en verzamelen wij en derde partijen jouw internetgedrag en kunnen wij hierdoor content en/of advertenties laten zien die passen bij jouw interesses. Lees meer in onze privacyverklaring