Klachtenregeling2018-10-20T08:53:55+00:00

Klachtenregeling

Klachtenregeling

Hoewel Smiley kids er alles aan doet om de plaatsing en opvang van uw kind zo goed mogelijk te laten verlopen, kan er weleens iets niet gaan zoals u dat wenst. Daarom heeft Smiley kids een interne klachtenregeling. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst kunnen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend, tijdig nadat u de gebreken heeft geconstateerd.

Aansluiting ZcKK

Naast onze interne klachtenregeling is Smiley kids eveneens aangesloten bij het ZcKK voor externe klachten.

Wij vinden het prettig als u uw klacht met ons deelt en gaan er vanuit dat wij met elkaar tot een oplossing komen. Ook is het mogelijk uw klacht direct bij een externe klachtencommissie neer te leggen.

Geschillencommissie Kinderopvang

Geschillen over de totstandkoming of de uitvoering van overeenkomsten kunnen aanhangig worden gemaakt bij de Geschillencommissie Kinderopvang.

Als je onze site gebruikt, krijg je functionele cookies van ons. Daarmee kunnen wij je een technisch goed werkende website aanbieden. Wil je daarnaast leuke kindgerelateerde content zien tijdens je online bezoek? Geef ons dan toestemming. Meer informatie over cookies. Instellingen Vind ik goed

Functionele cookies

Deze categorie cookies is nodig om ervoor te zorgen dat de website goed werkt.

Analytics-cookies

Deze cookies zijn nodig om te zien hoe gebruikers onze website gebruiken en hoe we de website kunnen verbeteren.

Advertentie instellen

We hebben deze cookies nodig om advertenties op onze website relevanter voor u te maken.

Google Maps

Met deze tool kan Smiley Kids Kinderdagverblijf een aangepaste cookieloze Google Map maken die geen privacy-invasieve cookies gebruikt. De tool biedt u een kleine hoeveelheid HTML-code die u kunt gebruiken om de kaart op uw Polopoly-website in te sluiten.